søndag 10. oktober 2010

Loppesjenken...


...slik den ser ut nå...


Lyskjede fra Sirius.
Smijernslysestaker fra Affari.
Globen er antikk og er kjøpt på et marked i Praha - et røverkjøp ;o)
Vinballongkurv i smijern kjøpt på loppis for en tier, med stripete sitteputer.


Er litt svak for svarte kontraster for tiden - passer så godt på denne tiden av året, synes jeg.



Inne i globen har jeg en liten samling med antikt fattigmannssølv.
Lysestake med glassmansjett kjøpt hos en brukthandler i Praha.
Liten pokal kjøpt i antikvitetsbutikk i Praha.
Jesusfigur, vase og pokal kjøpt på nettauksjon.


3 kommentarer:

Lobelia-damen sa...

Nyyyyyyyydelig :-)

Klem W

Gammel stil sa...

Hei:)

For en FANTASTISK blogg du har:) Sååå mye fint! De nydelige bildene! Du gir oss mye inspirasjon:) Den loppeskjenken var jo bare helt fantastisk! Vi elsker den:):) La oss til som følger med en gang, og håper det går bra?:) Vi blir alltid veldig glade for nye følgere hvertfall:)

Klem fra tvillingene i Gammel stil:)

Kočičí máma sa...

Ha en fin dag, jeg liker bloggen din og din stil bydlení.Také Jeg bor i en leilighet i byen, har jeg et hus i landsbyen for rekreasjon. Jeg vil være glad hvis noen vil besøke meg og http://malinkekralovstvi.blogspot.com/. Ikke så langt, bare den tsjekkiske republikk. :-) Hilsen Lada