torsdag 7. oktober 2010

Lopper...


...er undervurdert!
Her følger et lite bilderas av noen av tingene jeg har funnet på loppemarked de siste par årene.

Nydelig rottingstol med herlig patina - kr 150,-

Buffésjenk med masse oppbavaringsplass - kr 300,-
(dette var ett av mine første loppiskjøp og jeg hadde ikke perfeksjonert pruteferdighetene mine ;o)

Rokokkoseng - kr 50,-
Avskallet ♥ caféstol - kr 50,-
Pistasjgrønn symaskin - kr 50,-
Emaljert vaskebalje - kr 30,-

Gammel, avskallet ♥ sjenk - kr 100,-

Hyller over sofa - kr 100,- og kr 30,-
Rundt avlastningsbord - kr 50,-
2 kandelabere - kr 40,-
Hvit lampe - kr 10,-
(Sofa, kurvstol, hvit krakk, hvit urne - gratis)

Gammelt skap som nå huser TV-beistet og andre elektroniske og ikke-bloggbare objekter...
Kr. 100,-

Gammelt klaffebord - kr 50,-
Er nå servantmøbel på badet...

Ellers er det en hel del porselen, duker, servietter,
laken med mellomverk, lamper og rammer som har funnet veien hjem til meg.
For ikke å snakke om alle de møblene jeg har 'hamstret' og
plassert i boden i påvente av større bolig en dag.
Men det får bli et annet innlegg....

Nyt de herlige høstdagene!

3 kommentarer:

Else´s Bod sa...

NÄE!!!!!!!!! det va vell det finaste jag sett på länge!! Lycko dig!
Kram Lisa

Simones Country Home sa...

Hei på deg. Så masse lekkert da! Å til så fine priser. Jeg får nok snart komme meg på loppis jeg også. ;o)

Ha en superduper helg.

Klem Simone ;o)

gode grunner sa...

Her var det mange gode kjøp!! Du har virkelig gjort mange kupp på loppemarked! Det er jo rene lykken å få så mye for så lite :)
Koselig blogg du har!
-Hedda-