onsdag 11. august 2010

Oppussing - Sommerhytta del III


Da var det slutt på ferien for denne gang...
Har hatt en innholdsik ferie med tur til København, Praha og deilige uker på hytta.

På hytta har vi jobbet videre med oppussingen, så idag følger noen nye bilder av spisestuen.


Vi malte veggene hvite tidligere i år.

Nå har vi trukket om stolsetene med hvit lin,
og to prismelamper fra loppis har fått plass på veggen.

I utgangspunktet hadde vi tenkt til å male eller beise spisestuemøblene,
men nå som de har fått hvite seter er vi ikke sikre lenger.
Selv jeg tenker at det kanskje kan bli for mye hvitt! ;o)




Det har blitt sååå mye lysere og vi er veldig fornøyde!
Selv om dette er en sommerhytte, er den norske sommeren alltid usikker
og da er det godt å ha en hyggelig oppholdsrom innendørs også...

Nå bruker vi dessuten hytta mye oftere; fra tidlig vår til sen høst.


Senere i uken kommer bilder fra kjøkkenet og det ene soverommet.

Håper dere har hatt en fin sommer!

9 kommentarer:

TONE sa...

Det ble så flott....Nei ikke mal stolene....det er så fint med kontraster....og nå er jo alt så flott.....!!!

Lykke til videre.... =)

Klem
Tone

Drømme ♥ Christina sa...

Så fint å lyst det hadde blitt.
Kan tenke meg dere vil kose dere her.
Jeg ville ikke malt stolene.. Fint med kontraster.
Ha en vidre fin dag!
Klem Christina

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

å so lyst og lekkert det vart!!☺
Ei hytte etter min smak☺

Klem M♥

Hasigamas mamma sa...

Nice, nice, nice!!!! Veldig lekkert... la det være akkurat sånn :)
Ha en deilig kveld!
Klem
Lise

Mitt hvite hus sa...

Så fint da.. liker de grove tømmerveggene... og når de er malt er de enda råere...

gleder meg til flere bilder 0)

Simones Country Home sa...

hHeia.

Åh så fint det blir da. Mye finere i hvitt ja. ;o))

Ha en super dag.

klem Simone ;o)

Mona sa...

Så flott...ikke mal stolene, naturfarger er så fint mot det hvite. Så morsomt å følge med siden vi også holder på å pusse opp hytta vår, både innvendig og utvendig...ha en herlig dag

Piulfen sa...

Dette var en lekker hytte. Alt blir så fint med hvitmaling..
Synes ikke du skal male møblene, var så fin kontras til resten..

jeanette sa...

hei hei!
har ikke sett din blogg før så legger meg til!
velkommen til meg og min side også!

ser du har vært i butikken vintage by nina, der skulle jeg likt å vært også,såååååååå mye mye fint! kvor er den i verden egentlig! (vet den er i sverige da he he)

ha en fin fin helg!

stor klem jeanette-jeanetteshus.blogspot.com