lørdag 10. april 2010

Vårstemning på balkongen...


Jeg var på Hagemessen på Lillestrøm igår sammen med mamma og hentet masse inspirasjon.
Jeg har jo ingen hage ennå - men man må jo gjøre det beste ut av det man har...

Så idag har jeg ryddet og ordnet på balkongen.
Solen har skint fra skyfri himmel hele dagen og det har vœrt så deilig!






Det er fortsatt for kaldt om natten til å kunne plante noe ute,
så foreløpig blir det noen planter i potter som jeg kan bœre inn om kvelden...

Men det gir en herlig følelese av vår og sommer!

11 kommentarer:

pensjonat frua sa...

sååå deilig det så ut! Nyt våren du!!!

Hulda sa...

Utrolig flotte disse stolene. Så på de hos Plantasjen. Virkelig koselig og flott utenfor hos deg.

Kaoskontroll sa...

Det så riktig så koselig og innbydende ut! :) Og for noen nydelige blomsterkrukker du har!

Ønsker deg en fin fin helg!

Anitas interiør verden sa...

Det så da riktig så koselig ut nå er det bare å vente på varmere vær så man slipper å bære ut og inn planter. Kos deg i finværet
Klem Anita

tove sa...

Så flotte stoler. De kunne jeg tenkt meg og. Hvor får man kjøpt sånne og til hvilken pris?

mvh Tove

sølvi sa...

Heisan!
Så fint du har det på terrassen!Jeg skulle ønske jeg bare hadde en terrasse og ikke en hage.Det tar tid å få det fint i hver en krok
Klem Sølvi

Mitt hvite hus sa...

Så koselig du har gjort det på terassen din.. flotte stoler...

her vil du nok kose deg...

Klem Kerstin

tove sa...

Tusen takk for svar ang de flotte hage stolene dine. Tror jeg må skaffe meg et par sånne!

Tovemesres

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Synes da du har gjort det svært så koselig til å være på en liten veranda jeg. ;o) Knalltøffe stoler.
Klem klem Simone

Familien Furu sa...

Trenger man virkelig hage når man kan lage oaser på balkonger? Det var kjempe flott og koselig :-)
Klem klem

belle-blanc sa...

I love these Adirondack chairs, they are beautiful I also would need one or two, where have you found yours? Greetings Mira!