onsdag 24. mars 2010

Detaljer...


...fra den nye "lesekroken" i stuen...



10 kommentarer:

Hvit Villa sa...

Så nydelige bilder! Hortensia er en av mine favorittblomster:-) Ha en fin kveld!

Landcharm sa...

Så nydelige detaljer!

Minka sa...

Lekkert...

Frk:Twil sa...

Heihei..
Titter innom deg for første gang! Så mange fine bilder du tar. Liker den lyse og duse stilen din.. Jeg suger til meg alle inntrykk da jeg pusser opp stort gammelt hus;-)
Legger meg til som følger her jeg.. Klemmer

På landet sa...

Nydelige bilder.

Simones Country Home sa...

Hei hei.

Så koselige bilder da. ;o))

Klem Simone

Marias smykkedesign sa...

Hei :-) Jeg vil bare informere deg om at jeg har en GIVE AWAY på min nyåpnet side. Du kan vinne et lekkert swarovski armebånd. Håper du vil delta :-) Maria

Tonerose sa...

NYDELIG blogg du har! Helt herlig! :o)

Vakre bilder, kommer gjerne innom igjen hit når jeg har bedre tid ja!

Riktig god helg!

Livs Lyst sa...

Nydelige detaljer!
God påske i kroken din ;O)

Liv

Familien Furu sa...

Det ligger en gave fra meg,
til deg, hos meg :-) God helg!
Klem klem