søndag 21. februar 2010

Bordet dekket...


...til 'morsdagsmiddag' forrige helg. Jeg lagde en blomsterdekorasjon med hvite nelliker, ranunkler og brudeslør.
Synes det minner litt om et rede, og det får meg til å lengte enda mer mot vår...


På hver kuvert la jeg en ferskengren - enda ett 'vårtegn'.


Hvit duk med heklet kant fra House Doctor, glassfat på stett fra Lisbeth Dahl og vinkaraffel fra Rosendahl.


Blir kjempeglad hvis noen har tips angående Riga (se forrige innlegg)!
Hva skal dere i vinterferien?

8 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempekoseleg!!!☺

Kan dessverre ikkje hjelpe deg ang Riga, har aldri vert der!

Ingen plana for vinterferien heller, bortsett frå å fortsette med oppussing av gangen og ta meg av mi febersjuke datter som kjem att frå pappaen sin imåra.

Klem M ♥

Hvit Villa sa...

Så vakkert bord, og ikke minst oppsats! Nydelig! Hvis den duken din er fra House Doctor er den på min ønskeliste også - kjempefin :-)

Aladdin's Cave keepster sa...

What a lovely room!

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-lekkert!!

Klem
Anette:)

Minka sa...

Så lekkert...

Jatte sa...

For en helt nyyydelig spiseplass :))
Kjempelekkert!

God helg,
Klem Jatte.

Huset ved elven. Kyrksæterøra, Norway sa...

Lekkert:)

Anitas interiør verden sa...

Hei titter innom bloggen din og liker det jeg ser. legger meg til som følger......
kjempekoselig bord du har dekket.
Klem Anita