tirsdag 15. desember 2009

Herlige København!



Var en snartur i København forrige uke og fikk handlet litt... Var blant annet innom denne herlige antikvitetsbutikken full av gamle og nye skatter ;o)
Med meg hjem derfra fikk jeg et gammelt kjøkkenhåndkle med monogram, gammel julepynt og herlige, nostalgiske kort.

Rakk også en tur innom Butik Sophie hvor jeg møtte søte Lene og fikk handlet litt.... Har drømt om ting fra hennes butikk i lang tid, så herlig å få oppleve butikken i virkerligheten! Hva jeg kjøpte der kommer i et senere innlegg.

4 kommentarer:

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så herlig! København er en by jeg og husbonden skal besøke når det passer seg! :-)

Ha en fin kveld!
Klem J

H elle K sa...

Så herlig, hvor ligger denne butikken og hva heter den?
Kos deg.
Klem Kristin

Drømme verden min! sa...

København er en nydelig by!

Innom for å ønske deg et godt nytt år!

;)

salige lavendel sa...

Åh, jeg elsker København!!! Husker du tilfeldigvis navnet på den bruktbutikken???