søndag 13. desember 2009

De nydeligste rosene...


...tror jeg må vœre disse... Memory Lane heter de visst, og det navnet passer bra.
De ser virkelig nostalgiske ut...
Jeg bandt denne buketten for 10 dager siden, og den er enda fin - jippi!


Foruten rosene (i lillatoner) består buketten av en lilla svibel, en dyp lilla-rosa nellik,
sisalhår, mose og sølvtråd.
(Fargene kommer dessverre ikke så godt frem på bildene -
det er ikke det beste "foto-lyset" for tiden.)

Selve "bukett-stativet" er bundet av grener.
Synes det blir så fine buketter når man bruker et slikt stativ,
også holder blomstene så lenge fordi de "hviler" på mosen og stativet...


Nå skal jeg straks i det årlige familie-juleselskapet hjemme hos mamma og pappa. Det blir ikke ordentlig julestemning uten det! Vår nœrmeste familie består nå av 30 stk, så jeg har lånt bort stoler og bord for anledningen. Det er vel eneste gangen det føles litt tomt hos meg... ;o)


Ønsker dere som er innom en god 3.søndag i advent og en fin ny uke!

4 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Åhh for noen vidunderlig vakre roser....
Nyyydelige :)

Klem,Kari

Stine sa...

Jeg selger en av de to kirkekandelabrene jeg har funnet til høystbydende over 1700, som var det jeg måtte gi for den. Men den er 70 cm høy, riktig gammel og fransk <3 Så bare skrik ut om du har lyst på!

Klemmer

Mitt hvite hus sa...

Disse rosene er nydelige .. elsker den fargen...

Ønsker deg en fin uke..

Klem kerstin

Stine sa...

Ja, kjøper alt mulig på eBay jeg! Har sendt deg mail angående lysestaken :) Jeg vet ikke helt prisen på monogrammene ennå, vil ikke ta for mye for dem! Må se hvor mye det blir i toll og slikt, så må jeg regne litt på det så jeg ikke går i minus ;) Skal legge ut bilder og pris på bloggen når jeg får dem.

Klemmer fra Stine