lørdag 14. november 2009

Noen nye loppis-funn...


...denne krakken i gustaviansk stil kom jeg over på et loppis for et par uker siden. Synes den har så fine "utskjœringer" og nydelig patina! Den skal få nytt trekk, så tror jeg den blir superfin!


Kjøpte også denne ildfaste formen med lokk og stativ i "sølv" - den kommer til å gjøre seg på bordet til jul... Har to store, rektangulœre fra før, så nå kan jeg arrangere middagsselskap med stil ;o)


En annen ting jeg kjøpte var denne krystallskålen, men den skal ikke benyttes til sitt egentlige formål...
Kan dere gjette hva jeg skal bruke den til?


Vil takke for de hyggelige kommentarene dere legger igjen, det gjør dagen enda litt bedre... ;o)
God helg!

5 kommentarer:

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

SÅ nydelige ting du har funnet :-))

Ha en flott helg!
Klem J

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Wow! Litt av noen loppis-funn!? Krakken var bare helt nyyydelig!

Ha en fortsatt fin kveld!! p.s. bloggen din er kjempe-flott! "helt meg";)

Klem Anette:)

simmas hus sa...

Nydelige ting !! Så heldig du er !

små og store drømmer sa...

Fine funn. Likte ekstra godt den ildfaste formen.
Kanskje skålen skal brukes som blomsterpotte?

Linda sa...

Så fin blogg du har!
Skålen ville jeg brukt til en svibel, men det var kanskje det du hadde tenkt?:)