søndag 18. oktober 2009

Tilbake fra Praha - og tilbake til bloggen...


...det har vœrt en hektisk tid etter at jeg kom hjem fra Praha. Så da har bloggen kommet i bakerste rekke. Men nå kommer noen bilder fra vår høstferie i Praha. Vi hadde en fantastisk tur! Masse opplevelser og inntrykk, god mat og vin, og litt shopping...



Vi bodde på et kjempefint hotell, 5 min gange fra Karlsbroen, i en stille gate... Bygningen var fra 1348 og hadde trebjelker i takene og gamle murvegger. Rommet vårt hadde badekar midt på gulvet under vinduet - fantastisk å kunne ta et bad etter en lang dag og bare kunne se opp på himmelen...for så å pynte seg og gå ut og spise.



Imorgen skal jeg vise dere bilder fra en antikvitetsbutikk - dit skal jeg definitivt tilbake en dag jeg har tykkere lommebok...



Ha en herlig søndag!

6 kommentarer:

prinsesselinn sa...

ser superfint ut,
har tenkt å reise dit en gang ;)

ha en deilig søndag

Linda sa...

Praha er en nydelig by!! Jeg var der i fjor for første gang, og skal garantert tilbake!!

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Ååååh, mimre!!
Praha er bare så nydelig :-D Var der i april iår, og skal definitivt tilbake! Helt fantastisk :-D

Ha en flott søndag!
Klem J

Villa von Krogh sa...

Jeg vil også på tur! Ser ut som du har kost deg masse. :)
Ha en fin kveld! Klem Anine

atinybitofheaven sa...

Så flotte bilder- Praha er virkelig en nydelig by :-)

Jannicke sa...

Jeg har aldri vært i Praha, men skal i pinsen, har du noen shopping tips? :)