lørdag 12. september 2009

Vinn en helt fantastisk bok! / Giveaway!




Tenkte det var på tide med en konkurranse inne hos meg... Du kan vinne den fantastiske boken "Inred och dekorera ljust och lantligt" av Anna Örnberg. Den er full av gode tips og herlige bilder - masse inspirasjon! 

For å få 1 lodd må du legge igjen en kommentar under dette innlegget. 
For å få 2 lodd  kommenterer du, samt linker til konkurransen og bruker bildet over. 
(Si ifra hvis du linker ;o)

Trekning blir fredag 25.september. Lykke til!

51 kommentarer:

Hulda sa...

Så snill du er som lodder ut en slik flott bok! Jeg har boka og skal ikke være med i konkurransen.

Virkelig flott skap du har kjøpt deg. :)

Stine sa...

Åh, den boka ønsker jeg meg jo! Linker også. Ha en kjempefin helg!

Stine

hvitstil.com/Christine sa...

Så utrolig flott bok du gir bort, jeg kaster meg mer enn gjerne med i konkurransen.


Vennlig hilsen
Chrisitne

ANETTESHUS.COM sa...

Ser ut som en nyyydelig bok!! Jeg er med! Så flott blogg du har:)

Klem Anette:)

Hvit Villa sa...

Jeg er også med! God helg!

Linda sa...

Å herlighet for en fantastisk premie. Jeg vil veldig gjerne være med her ja. Jeg linker også til konkurransen din på min blogg.

God helg

prinsesselinn sa...

hei på deg ;)
denne vil jeg såå vinne;)
tvi tvi alle sammen...

ps ; giwaevay hos meg.

simmas hus sa...

Hei !
Kunne godt tenkt meg den boka. Et lodd til meg. Ha en fin helg!

Anonym sa...

En lodd til meg. Så flott bok da!!
Mvh Katarina
dolklun@hotmail.com

moni sa...

heisann:) så koselig at du lodder ut en slik skjønn bok, jeg har boka selv, og skal derfor ikke være med, men jeg sule bare si til dere andre som er så heldige og kan vinne denne at boka er helt fantastisk:) ønsker deg en videre skjønn helg:) klem monica

sølvi sa...

Nydelig bok og nydelig hjem du har,Christine!Jeg blir med!!

Emilie sa...

jeg vil være med i trekningen av boken :) :)

Carina Blogarina sa...

Klart jeg vil være med!! Jeg linker i bloggen min til konkuransen :) 2 lodd til eg! *krysser fingrene*

Therese sa...

ÅÅÅ guri hvor du er snill!! den boka står høøyt på ønskelisten!!! Jeg linker gjerne:)så 2 lodd til meg:) *krysser fingrene veeeeldig hardt:P*

lottens vita och gröna sa...

hallå, ohhhhh den skulle jag önska mig, är med och tar två lotter, och hoppas mitt namn nu ger tur med sig, varmkram lotten
pst jag länkar såklart!

Jeanette sa...

Utrolig stilig skap du fikk tak i *misunnerlig*
og for en herlig blogg du har. Liker meg her inne ;o)

Jeg blir gjerne med i konkurransen din, den boka ser skikkelig inspirerende ut. Snapper til meg 2 lodd ,o)

Ønsker deg en flott søndag.

Klem Jeanette

Kerstin sa...

wow for en premie du lodder ut... det må jeg si.. boken er utrolig flott...har den selv så mitt lodd kan gå videre... Klem kerstin

madam mim sa...

Den boka har jeg så lyst på! Jeg linker også, 2 lodd på meg. Ha en flott søndag! Klem Mim

Lotta sa...

Hej,kul att du vll vara med i min tävling.Den boken du lottar ut,den har jag .Den är bara såå UNDERBAR.Ha en fin söndag.Kramisar Lotta

ESMERALDAS HJERTE sa...

hei:) Det var veeeldig generøst!:)Jeg trekker et lodd her inne og venter i spenning:)

Klem fra Esmeralda

Tina sa...

Snille deg som vil gi denne boka til en heldig, jeg trekker et lodd og håper på vinnerloddet. Ha en nydelig uke! Klæm:)

Anonym sa...

Hei:)
Å for en kjempefin premie du gir bort. Jeg er gjerne med i trekkningen, og håper så jeg blir den heldige vinner;)
Klem Rachel

Anonym sa...

Så koselig at du lodder ut denne flotte boken! Veldig inspirerende blogg du har! Klem fra Grete

Helene sa...

Hei
Den boka er fantastisk, og står høyt på ønskelista mi :o)

Fia sa...

Hej!
Vill jättegärna vara med och tävla jag med! Allt gott!
Fia

Anonym sa...

Åh vilken underbar bok! Jag vill gärna vara med i utlottningen. Har tyvärr ingen blogg så jag kan inte länka.

Ha det bra
Åsa

Mor og datter sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med :)
koselig blogg du har!!:-) må jeg titte litt mer..
linker til konkurransen din jeg ;)
krysser fingrene:-)
klem klem

camilla sa...

åå,den boka ser jo bare skjønn ut!! så snill du er da som lodder ut den!! :) jeg slenger meg på med ett lodd og krysser fingre og tær;)

hilsen camilla

Veronica sa...

Vilket fint hem du har!! Verkligen super fint. =)
Kanke man kan fa liknande ideer om man har tur att vinna boken. ;)

grottis6 [at] gmail [dot] com

Moski sa...

Så fin premie! Ja, jeg blir gjerne med og linker til min blogg.

Anonym sa...

Herlig blogg med mye inspirasjon til oss andre=) ER gjerne med på trekningen av en slik fin fin bok!!Så da er det bare å håpe da..=) Vennlig hilsen IreneL =)

BELDECOR by Bine sa...

Oh, what a wonderful giveaway! Please enter me in your giveaway.
Greetings from Germany
Hugs Bine

...I would like to invite you to my giveaway

Tyri-jenta sa...

For en fantastisk giveaway!!
Jeg henger meg på, og tar to lodd:)

Krysser fingrene for at hellet er med meg;)

Ønsker deg en flott helg!

Klem:)

Anine sa...

Hei på deg! :)
Vi har visst en felles bekjent vi...
S viste meg bloggen din i dag, og her må jeg jo bare følge med videre. Gleder meg til å se mer av ditt senere.
3 lodd til meg og! Vil gjerne vinne den vettu. :)
God helg fra meg.

Home By Virginia sa...

Hei Hei :)

Åh, den boken står HØYT på ønskelisten...!!! Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd hos deg... :)

Ha en fantastisk flott uke...!!!

Klemmer fra Malin Virginia

prinsesselinn sa...

det ser så vakker ut den boken,
jeg vil gjerne være med i konkurransen.
TVI TVI alle sammen ;)

ChezJeanette sa...

Hei!

Litt distre er jeg. La inn link til konkurransen din på bloggen min, men jeg glemte å kommentere innlegget.
Så fin blogg du har, her kosa jeg meg. Og jeg vil gjerne være med på konkurransen
Jeanette :-)

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Såkoselig blogg du har. Den boka har jeg veldig lyst til å vinne. Linker på siden min. Klem Jorunn

Linn Eva og Eirik sa...

Så flott premie! Den vil eg òg vere med å kjempe om!! :)) Eg linkar på bloggen også eg.
Og for ein koseleg blogg du har, fyrste gong eg er innom, men eg kjem nok innom fleire gongar her ja:)

Ynskjer deg ei flott veke!
Klem frå Linn:)

Rullestolbloggen sa...

Så koselig blogg du har. Den boken vil jeg gjerne vinne. Hilsen Anne Helen

og mine sommerfugler... sa...

Jeg vil også være med :)

Egater sa...

I belive it is corgeos book. I just love Skandinavian style. Maybe because Estonia is not so far :)
I would loveto be in this giveaway :)

Anonym sa...

Den boka ser jo bare nydelig ut! Vil gjerne vœre med! Kjempekoselig blogg du har og, forresten =)

Hilsen Caroline

Lindas hus sa...

Å, jeg slenger meg på i siste sekund;O) 2 lodd på meg takk da jeg linker! Linda

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Åh, den boken ønsker jeg meg så inderlig så jeg slenger meg med!
Legger inn link hos meg, så da trekker jeg 2 lodd! :)

Laila Johanne

siren sa...

Wow...for en premie, her må jeg såklart henge meg med! Jeg linker til konkurransen din på bloggen min også! Hilsen Siren :)
P.S Den sommerhytten deres ble helt fantastisk fin med nymalte vegger og nye møbler! :)

Randi sa...

Heisann!
For ein flott blogg,å for eit knall fint og tøfft skap du har "fått" deg!!!
Ikkje minst,den flotte giveaway gåva du har å friste med da...sukk!
Så eg hiver meg på vettu og håper det beste.
2 lodd på meg takk.Har linket og,med bilde !
Ha ein fin kveld!
Klem frå,
Randi

små og store drømmer sa...

oioi, så gøy med konkurranse.
Jeg blr gjeeeeerne med :)
Ett lodd på meg.

KLEM

Tone - Love Eat Pray sa...

Så gøy! Tar gjerne ett lodd :) :) Oppdaget bloggen din nå!

weisser traum sa...

oh das sieht ja bezaubernd aus das buch. grüässli daniela

glad i hvitt sa...

Jeg slenger meg på sånn i siste liten:)