tirsdag 22. september 2009

Da var "TV-skapet" på plass...


Nå står skapet i stuen og rommer TV, DVD-spiller, digital dekoder, diverse DVD'er og annet teknisk "stœsj". Var så deilig å få alt vekk - stuen føles mye ryddigere nå....
Har tenkt til å henge en krans på hver av dørene, men har ikke kommet så langt ennå....
Bilder fra innsiden av skapet får dere se en annen gang ;o)



Lenestolen i hjørnet er også et loppis-funn - den venter på omtrekking. Enn så lenge dekkes den av et sengeteppe med nydelig struktur-mønster (også fra loppis...)




Akkurat nå er stuen full av levende lys - er jo litt deilig med dette høstmørket!



Ha en fin kveld!


8 kommentarer:

Linda sa...

Nydelig fint tv skap! Har lagt deg til blogglisten min jeg. Masse fint du har :-)

Klem fra meg

Sjova sa...

Perfekt løysing!Kjenner til problemet med dei ledningane:-)
Du har elles ein inspirerande blogg- gøy!

Jeanette sa...

Nydelig skap.. Lurt, lurt:-)
Klem J.

Anne sa...

Så deilig å kunne gøyme vekk tven! Skulle ynskje det falt i god jord hos min kjære;) Nydeleg skap!
Ha ein flott kveld:)

Jorid - Noe På Hjertet sa...

Så nydelig det ble :-)
La deg til i blogglisten min, du har veldig mange fine innlegg!

God natt!
Klem Jorid

Kerstin sa...

veldig smart å gjemme tv i et flott skap....

Og ditt skap var kjemepfint.. Klem O=)

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Hei!
Så flott blogg du har! Her skal jeg nok tilbringe litt mer tid når jeg har litt bedre tid! :)

Å sette tv'en inn i et skap var bare genialt... *notere*

Slengte meg med på konkurransen din i siste liten! Venter i spenning til fredag og trekning!

Starter en giveaway inne hos meg i løpet av uka, så kom gjerne innom og bli med ;)

Klem fra
Laila Johanne

Therese sa...

For et nydelig skap!! Og for en ide!! Hadde bare mannen latt meg putte var 42 tommer i noe sånt så :P