søndag 2. august 2009


Ville vise to av mine favoritt-serviser... Det hvite har jeg kjøpt i Praha, og jeg elsker det! Det er klassisk og romantisk, og det beste av alt er at det passer så godt sammen med alle de hvite loppefunnene mine!



Dette rose-serviset kjøpte jeg under studietiden i Australia. Det vil si; jeg kjøpte krusene selv og så fikk jeg resten i presang fra min kjœre...



Har også arvet et nydelig Rosendahl-servise (med rosedekor), men det får jeg vise frem i et annet innlegg ;o)

4 kommentarer:

moni sa...

så herlige servbis:) likte supergodt det hvite men også det andre med rosedkor, servis får jeg bare ikke nok av altså:) god klem fra Monica

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Kjempefine begge to. Helt nydelige var de.

Ønsker deg en fin uke
:)

Prinsesse Elin sa...

Hei
Nydelige serviser. Jeg liker så godt å samle på slike. Har ikke så mange men de jeg har betyr ekstra mye. Noe arvet og noe kjøpt
Takk for titten:)

moa sa...

hei christine -
takk for koselig hilsen fra deg!
...så vakre serviser du har!
du spurte om det gamle bordet mitt - det er et gammelt franskt plantebord..og patinaen var sånn da jeg kjøpte det.det er kjøpt på jobben min, butikken linneas hage hvis du har hørt om den!?
ha en skjønn dag!
moaklem