onsdag 12. august 2009

Oppussing- Sommerhytta DEL II


Her kommer noen bilder fra kjøkkenet. Har malt kjøkkeninnredningen og skiftet knotter, malt lister og karmer og hengt opp hvite liftgardiner i lin. Nå gjenstår det å skifte benkeplater, sette inn ny vask, bytte ut komfyren og få opp en ventilator...og å legge nytt gulv...





Jeg var så ivrig med å komme i gang, at jeg glemte å ta "før-bilder" før jeg hadde demontert og rotet til. Totalt ustylede bilder, men dere får et inntrykk av hvordan det så ut før.



5 kommentarer:

Anne sa...

For ein forandring! Eg syns det blei kjempefint! Gratulerar:)

Crinoline sa...

Så lyst og flott dette er blitt,både kjøkken og stue.Likte så godt veggene i stuen.

madam mim sa...

Også kjøkkenet hadde forandret seg til det bedre! Det er bare så deilig å få det lyst og fint rundt seg...jeg har malt furugangen hvit i sommer, så jeg vet hva jeg snakker om ;-)

Kerstin sa...

Jammer er det blitt et flott ansiktsløftning på den skjønne hytta deres... Så lyst og koselig....
Ha en fin dag..:
Klem Kerstin

Anna sa...

Oi, så fint! Litt av en forandring :)

Anna