søndag 14. juni 2009


Med et stemningsbilde fra balkongen ønsker jeg dere en strålende uke!



6 kommentarer:

Karna sa...

Nydelig bilde, kjempe koselig og sommer stemining over dette bildet her!

Ha en fin uke du også!

Kerstin sa...

Nydelig stemningsbilde... så mye fint du fant på loppemarked da...

Nyt dagen !

Klem

moa sa...

hei -
og takk for koselig hilsen fra deg!
så koselig bilde fra balkongen din!
håper du nyter det flotte sommerværet vi endelig har fått!
...fortsatt fin søndag -

moaklem

Milla sa...

Så fint dere har det Christine:)
gleder meg sånn til balkongene her blir rehabilitert så vi kan få det koselig også:)

klem

Prinsesse Elin sa...

Et nydelig stemningsbilde spør du meg. Jeg synes det oser av sommer og det er akkurat det vi har nå. Takk for inspirasjonen du gir. Klem fra Elin:O)

Line Cathrin sa...

Som alltid nydelige bilder. Har fulgt med deg en stund og stor koser meg hver gang jeg besøker bloggen din. =))