fredag 15. mai 2009

Entréen


Tenkte jeg skulle vise noen bilder fra vår bittelille entré. Jeg har laget min egen "hattehylle"... Den består av dekorative hylleknekter i smijern (fra Bloomingville, tror jeg), en hylleplate, og en vœrbitt og grå pinne jeg fant i skogen. På hylla har vi to sølvkurver til skjerf o.l., mens jakkene henger på hvitmalte trehengere. 







Liker å blande litt "røff" natur med det andre interiøret; synes det blir  litt mindre "stivt" da.
Dette hyllearrangementet får bli mitt første "interiørtips" (har fått utfordring av Lisa), kommer tilbake med fler ;o)

6 kommentarer:

Lykkeliten sa...

så utrolig kul den hylla ble! kjempetøft med trepinnen for å henge jakker på!
God helg!

Landcharm sa...

Dette ble tøfft!

Prinsesse Elin sa...

Det der ble råstilig. Jeg har også disse knektene og elsker dem. Men fytti de er tunge.
Ønsker deg en nydelig lørdag og en flott 17 mai. Masse klemmer fra Elin:O)

Ann-Helen sa...

Så flott gave du har fått!! Kjempefin!
Veldig kreativ løsning på hattehylle, stilig!!

Ha en fin fin dag i morgen .. klem

Kerstin sa...

Så kreativt og stilig da...
Den ble jo råstilig...
Ønsker deg en fin dag i morgen
Klem O=)

Randi sa...

Kjempetøff hylle, den har jeg virkelig sansen for! Nå skal jeg på tur i skogen etter pinne! :D