onsdag 8. april 2009

Stue


Sånn så stuen ut før. Ønsket noe på veggen, men visste ikke hva...


Så fant jeg to like hyller på to forskjellige loppemarkeder og de fikk plass på veggen over sofaen. Nå ser det mer "bebodd" ut, pluss at jeg har enda mer plass til pynt....


Akkurat nå er det dette som pryder hyllene; en liten tavle, en bunt med bedelys og en liten olivenkvist, små glassvaser/flasker med brudeslør og en lysestake...

...en gammel sølvmugge (fra farmor) med olivengrener, en telysholder og et "staffeli" med et foreløpig tomt lerret på...


7 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Så koselig det ble! Elsker stuebordet ditt, er det kjøpt i butikk, eller loppefunn?
Kjempe fint, iallefall :)
Klem*

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Herlig sofa du har.
Mange fine loppefunn du hadde funnet. Den sengen var jo nydelig. Sukk. Nå er det loppemarked til helgen så jeg kan jo håpe jeg finner meg en seng jeg også.

Ha en strålende dag

C sa...

Hei, og takk for koselige kommentarer! Stuebordet fant vi hos en dame som har et lite "loppe-utsalg" innimellom, bordet var for høyt, så min kjœre kappet ca 15 cm av bena... Elsker patinaen på bordplaten - passe grå og vœrbitt, med litt grønnskjœr ;o)
Sofaen har jeg fått av min onkel da han byttet til noe mer moderne.. Den var rød med gull-dekor, men av veldig god kvalitet (gode dunputer..) så kjøpte sofatrekk på ikea som min snille svigermor tilpasset.

Livs Lyst sa...

Hei hei!
Ja... sengetøyskapet mitt... det er ikke så enkelt å forklare hvor jeg fikk tak i det. For det er noen folk som ikke har butikk lenger. Men de importerer masse møbler fra utlandet og selger på forskjellige steder i Norge. Jeg vet bare at de ha utsalg en gang i året i Skien (Telemark). Det var der jeg kjøpte det i sommer. Vet ikke hva de heter heller. Så kunne jeg jo gitt deg det så du kunne oppsøke dem på nettet... Men her var jeg altså ikke til mye hjelp... Desverre....

Hilsen Ljo

Moderncountry sa...

Så flott du har det!! Og det ble veldig dekorativt med hyllene. Bordet falt jeg helt for, sånn skikkelig nostalgisk og spesiellt i formen.

Klem/Aina

Anno2009 sa...

Det gjorde seg med de to "loppe"hyllene dine. Veggen bak virker ikke så naken lenger.

Liker så godt det stuebordet ditt altså. Det er jo så lekkert. Vil også ha et slikt et!!

små og store drømmer sa...

Hei.
Så fin blogg du har. Og ikke minst en koselig og fin leilighet :)

Klem